Витаминка генерален спонзор на FMCG

Со цел да ја унапредиме нашата работа, да ги поттикнеме промените во секторот каде што работиме и оваа година сме посветени поддржувачи на четвртиот годишен самит на FMCG (Fast-moving consumer goods).

Главната тема на годинешното издание на самитот беше дигитализацијата како нов предизвик за компаниите. Во таа насока, своите знаења и искуства пред повеќе од 300 професионалци од средниот и топ менаџментот на македонските компании, ги споделија десет говорници, истакнати професионалци од секторот за трговија со стока за широка потрошувачка (FMCG) од Македонија, регионот, како и од Русија.

 

Сите тие даваа одговори на прашања како, дали разбираме како иновациите, дигитализацијата и големите бази на податоци влијаат врз работењето, како познавањето на трендовите да се претвори во предност на пазарот и како да се пронајде формулата за успех на пазарот?

Заклучок од самитот беше дека индустријата за трговија со стока за широка потрошувачка треба да се подготви за промени, а можните начини како компаниите да ги имплементираат овие промени беше презентиран од предавачите на самитот за ФМЦГ.

Витаминка такси во Охрид

Производите на Витаминка стигнаа поблиску до своите потрошувачи и се дел од вистинска атракција на охридските плажи. Настанот е организиран од Тамато Маркет, Супер радио во соработка со Витаминка.

Витаминка го донира вишокот храна

Преку поддршка на проектот „Македонија без отпад - Мрежа за редистрибуција на вишок храна“ , Витаминка ќе ја донира вишокот храна што не била вклучена во производниот процес.

Проект - Фабрика на знаење

Витаминка годинава беше партнер на Универзитетот ФОН во проектот Фабрика на знаeње во кој се спојуваат студентите и бизнис заедницата на едно место, во насока на реализација на поставените задачи.