Ќесичките станаа чадор

Витаминка, како дел од компаниите-членки на системот на Пакомак, а воедно и еден од основачите на ова друштво, од август годинава е вклучена во големата кампања за рециклирање „Сакам да бидам“.
 
Компаниите основачи на „Пакомак“, во соработка со агенцијата Маратон избрендираа повеќе автобуси, по еден за секоја компанија, со различни еколошки пораки, секоја поврзана со дејноста на компанијата.
 
Автобусот избрендиран со логото на Витаминка и Стоби Флипс пренесува една главна порака, дека амбалажата од производите што ги користиме секој ден може да се рециклира во нов, корисен производ. Ќесичките со Стоби Флипс станаа чадор.
 
 
Витаминка активно партиципира во овој систем кој има основна цел да ја подигне еколошката свест во средината во која се делува и да се обезбеди кружно движење на амблажниот отпад.
 
 
Со оваа кампања во која учествува и Витаминка се потенцира нејзината општествената одговорност во делот на животната средина.
 

Витаминка на Интерфуд 2017

Меѓународниот саем за храна, пијалаци, амбалажи и производствени апарати во Софија е еден од најпрестижните настани во прехранбената индустрија од Југоисточна Европа

Витаминка на саемот Ануга 2017

Со непосредна презентација на квалитетот, производите на Витаминка се претставија на најголемиот саем за храна и пијалаци, Ануга 2017 којшто се одржува во Келн, Германија.

Розов атлантис за Розевата прошетка

Со последната наша поддршка на неприкосновената иницијатива поттикната од Здружението Борка, уште еднаш ја манифестираме филантропската филозофија што е во основата на Витаминка како компанија.