Ќесичките станаа чадор

Витаминка, како дел од компаниите-членки на системот на Пакомак, а воедно и еден од основачите на ова друштво, од август годинава е вклучена во големата кампања за рециклирање „Сакам да бидам“.
 
Компаниите основачи на „Пакомак“, во соработка со агенцијата Маратон избрендираа повеќе автобуси, по еден за секоја компанија, со различни еколошки пораки, секоја поврзана со дејноста на компанијата.
 
Автобусот избрендиран со логото на Витаминка и Стоби Флипс пренесува една главна порака, дека амбалажата од производите што ги користиме секој ден може да се рециклира во нов, корисен производ. Ќесичките со Стоби Флипс станаа чадор.
 
 
Витаминка активно партиципира во овој систем кој има основна цел да ја подигне еколошката свест во средината во која се делува и да се обезбеди кружно движење на амблажниот отпад.
 
 
Со оваа кампања во која учествува и Витаминка се потенцира нејзината општествената одговорност во делот на животната средина.
 

Започна производството на Брилијант

Витаминка, по преземањето на штипски Брилијант го рестартира производството на познатиот бренд. За таа цел, во погоните во Штип повторно се ангажирани околу 70 поранешни вработени.

Стоби флипс 40 години насекаде

Стоби флипс слави 40 години, брендот којшто во 1978 година за првпат беше произведен во прилепската компанија Витаминка.

Стојковска избрана за жена менаџер

Агенцијата Марили по 22ри пат ги избра 10те најуспешни жени менаџерки на Македонија. Меѓу десетте најуспешни и храбри жени е и Наташа Стојковска, Директор на набавка и логистика во Витаминка.