Нов серијал за обичните суперхерои

Цевитана, како еден од најдобрите брендови на Витаминка и воопшто, една од најпрепознатливите трговски марки во Македонија, со своите две нови видео реклами продолжува да ја раскажува успешната приказна за обичните суперхерои. Витаминскиот пијалак што е наменет за освежување на сите генерации го опишува херојството од секојдневието на обичните луѓе, кои конзумирајќи го овој инстант пијалaк во очите на своите роднини, пријатели и партнери изгледаат ништо помалку од вистински суперхерои.
 
Новиот дизајн на пакување на Цевитана и неговиот иновативен изглед од силни и претпознатливи бои што ја отсликуваат внатрешноста на производот, како и врвниот квалитет на вкусови од портокал, лимон и ананас што ги задоволуваат потребите од витамини во дневната исхрана, даваат дополнителна вредност во секојдневието на луѓето кои се справуваат со предизвиците што ги носи денот.
 
Цевитана е добитник на наградата Супербренд и со својот квалитет претставува еден од најпознатите македонски производи којшто низ годините и генерациите постепено расте, се развива и се трансформира во секојдневен пијалак соодветен на желбите и потребите на потрошувачите.
 
 
 
 

Витаминка на саемот во Шангај

Барајќи нови можности за проширување на пазарите, Витаминка своите производи ги изложи на најважното случување во прехранбената индустрија, саемот СИАЛ, во Кина.

Витаминка генерален спонзор на FMCG

Со цел да ја унапредиме нашата работа, да ги поттикнеме промените во секторот каде што работиме и оваа година сме посветени поддржувачи на четвртиот годишен самит на FMCG (Fast-moving consumer goods)

Наумоски доби признание од СКМ

Специјално признание од Стопанската Комора на Македонија за долгогодишната коморска активност доби Симон Наумоски, истакнат бизнисмен и претседател на Управниот одбор на П.И. „Витаминка“ АД Прилеп.