STUBRAND за Стоби флипс и Атлантис

Витаминка со своите производи беше дел од првото STUBRAND истражување во Република Македонија. Истражувањето кое се спроведе во период од 15 септември до 1 октомври оваа година, опфати вкупно 291 бренд во 19 категории.
 
Од резултатите, Стоби флипс има најголем позитивен имиџ кај студентите со дури 91 отсто позитивни одговори, а Атлантис има позитивен имиџ кај 87 отсто од учесниците во истражувањето. Со ваквите резултати и двата брендa ги исполнуваат критериумите за PREMIUM STUBRAND за 2015 година.
STUBRAND е уникатно истражување на сегментирана категорија потрошувачи. Целната група врз која се спроведува истражувањето се студенти, односно млади лица на возраст од 18-27 години. Изборот на студентите како субјекти во истражувањето се темели врз премисата дека оваа потрошувачка група е многу значајна и во тековниот момент, но уште повеќе во иднина. Пораката на STUBRAND е „Креирајте вистинска лојалност кон брендот кај студентите денес и задржете ги засекогаш!“.
 
Резултатите од истражувањето се содржани во специјално подготвен извештај во кој покрај податоци за имиџот на секој од истражуваните брендови, достапни сѐ уште и споредбени анализи на имиџот на брендовите во секоја од 19 - те категории. Според аналитичките критериуми на истражувањето, STUBRAND може да биде бренд кој има позитивен имиџ поголем од 50%, а PREMIUM STUBRAND може да биде бренд кој има позитивен имиџ поголем од 75% и процентот на Love одговори да е поголем од Like одговори.
 
 
 

Витаминка такси во Охрид

Производите на Витаминка стигнаа поблиску до своите потрошувачи и се дел од вистинска атракција на охридските плажи. Настанот е организиран од Тамато Маркет, Супер радио во соработка со Витаминка.

Витаминка го донира вишокот храна

Преку поддршка на проектот „Македонија без отпад - Мрежа за редистрибуција на вишок храна“ , Витаминка ќе ја донира вишокот храна што не била вклучена во производниот процес.

Проект - Фабрика на знаење

Витаминка годинава беше партнер на Универзитетот ФОН во проектот Фабрика на знаeње во кој се спојуваат студентите и бизнис заедницата на едно место, во насока на реализација на поставените задачи.