Витаминка го проширува пазарот

„Витаминка“ го прошири својот пазар кон Обединетите арапски емирати, извезувајќи ги корнфлексите „Дардо“ и „Чока Мока“ и на арапскиот пазар.
 
- Нашата компанија отсекогаш била извозно ориентирана, тоа го покажува и процентот на извоз што е речиси 50 отсто од нашето производство. Со извозот во Обединетите арапски емирати отвораме дополнителен пазар од 8 милиони потрошувачи. Секако, нашиот пласман на светскиот пазар не застанува тука, бидејќи визијата на тимот на „Витаминка“ е да работиме на експанзија и промоција на нашите производи секаде низ светот - вели Љупчо Велески,  директор на извоз на „Витаминка“.
 
Покрај извозот во Обединетите арапски емирати, „Витаминка“ започна и извоз на „Чоко стоби флипс“ и во Саудиска Aрабија. Со овој чекор, „Витаминка“ го прошири својот пазар за дополнителни 28 милиони потрошувачи.
„Витаминка“ ги извезува своите производи во над 25 земји.

Витаминка такси во Охрид

Производите на Витаминка стигнаа поблиску до своите потрошувачи и се дел од вистинска атракција на охридските плажи. Настанот е организиран од Тамато Маркет, Супер радио во соработка со Витаминка.

Витаминка го донира вишокот храна

Преку поддршка на проектот „Македонија без отпад - Мрежа за редистрибуција на вишок храна“ , Витаминка ќе ја донира вишокот храна што не била вклучена во производниот процес.

Проект - Фабрика на знаење

Витаминка годинава беше партнер на Универзитетот ФОН во проектот Фабрика на знаeње во кој се спојуваат студентите и бизнис заедницата на едно место, во насока на реализација на поставените задачи.