Витаминка го проширува пазарот

„Витаминка“ го прошири својот пазар кон Обединетите арапски емирати, извезувајќи ги корнфлексите „Дардо“ и „Чока Мока“ и на арапскиот пазар.
 
- Нашата компанија отсекогаш била извозно ориентирана, тоа го покажува и процентот на извоз што е речиси 50 отсто од нашето производство. Со извозот во Обединетите арапски емирати отвораме дополнителен пазар од 8 милиони потрошувачи. Секако, нашиот пласман на светскиот пазар не застанува тука, бидејќи визијата на тимот на „Витаминка“ е да работиме на експанзија и промоција на нашите производи секаде низ светот - вели Љупчо Велески,  директор на извоз на „Витаминка“.
 
Покрај извозот во Обединетите арапски емирати, „Витаминка“ започна и извоз на „Чоко стоби флипс“ и во Саудиска Aрабија. Со овој чекор, „Витаминка“ го прошири својот пазар за дополнителни 28 милиони потрошувачи.
„Витаминка“ ги извезува своите производи во над 25 земји.

Витаминка на Интерфуд&Дринк-Софија

Витаминка се претставува на саемот Интерфуд & Дринк во Софија

Витаминка со поддршка за „Преспав“

Поддршката од Витаминка за хумористичната серија Преспав продолжува и во третата сезона со вклучување на маслото за јадење Брилијант.

Витаминка на саемот СИАЛ во Париз

Македонската компанија Витаминка е дел од најголемиот светски саем за храна СИАЛ Париз 2018.