Витаминка го проширува пазарот

„Витаминка“ го прошири својот пазар кон Обединетите арапски емирати, извезувајќи ги корнфлексите „Дардо“ и „Чока Мока“ и на арапскиот пазар.
 
- Нашата компанија отсекогаш била извозно ориентирана, тоа го покажува и процентот на извоз што е речиси 50 отсто од нашето производство. Со извозот во Обединетите арапски емирати отвораме дополнителен пазар од 8 милиони потрошувачи. Секако, нашиот пласман на светскиот пазар не застанува тука, бидејќи визијата на тимот на „Витаминка“ е да работиме на експанзија и промоција на нашите производи секаде низ светот - вели Љупчо Велески,  директор на извоз на „Витаминка“.
 
Покрај извозот во Обединетите арапски емирати, „Витаминка“ започна и извоз на „Чоко стоби флипс“ и во Саудиска Aрабија. Со овој чекор, „Витаминка“ го прошири својот пазар за дополнителни 28 милиони потрошувачи.
„Витаминка“ ги извезува своите производи во над 25 земји.

Средношколска посета на Витаминка

Ученици од трета година, профил - Фармацевтско лабораториски техничар при СОУ „Ѓорче Петров“ од Прилеп, како составен дел од наставната програма ја посетија Хемиската лабораторија на „Витаминка“.

Јованоски во посета на Витаминка

Посетата на компании кои што ја креираат локалната економија од страна Градоначалникот на Прилеп, Илија Јованоски започна токму од Витаминка.

Студентска посета на Витаминка

Петнаесетина студенти од трета година при Економскиот факултет во Прилеп предводени од предметниот наставник по Бизнис логистика Марика Башеска Ѓорѓиеска ја посетија Витаминка.