Витаминка го проширува пазарот

„Витаминка“ го прошири својот пазар кон Обединетите арапски емирати, извезувајќи ги корнфлексите „Дардо“ и „Чока Мока“ и на арапскиот пазар.
 
- Нашата компанија отсекогаш била извозно ориентирана, тоа го покажува и процентот на извоз што е речиси 50 отсто од нашето производство. Со извозот во Обединетите арапски емирати отвораме дополнителен пазар од 8 милиони потрошувачи. Секако, нашиот пласман на светскиот пазар не застанува тука, бидејќи визијата на тимот на „Витаминка“ е да работиме на експанзија и промоција на нашите производи секаде низ светот - вели Љупчо Велески,  директор на извоз на „Витаминка“.
 
Покрај извозот во Обединетите арапски емирати, „Витаминка“ започна и извоз на „Чоко стоби флипс“ и во Саудиска Aрабија. Со овој чекор, „Витаминка“ го прошири својот пазар за дополнителни 28 милиони потрошувачи.
„Витаминка“ ги извезува своите производи во над 25 земји.

Витаминка на Интерфуд 2017

Меѓународниот саем за храна, пијалаци, амбалажи и производствени апарати во Софија е еден од најпрестижните настани во прехранбената индустрија од Југоисточна Европа

Витаминка на саемот Ануга 2017

Со непосредна презентација на квалитетот, производите на Витаминка се претставија на најголемиот саем за храна и пијалаци, Ануга 2017 којшто се одржува во Келн, Германија.

Розов атлантис за Розевата прошетка

Со последната наша поддршка на неприкосновената иницијатива поттикната од Здружението Борка, уште еднаш ја манифестираме филантропската филозофија што е во основата на Витаминка како компанија.