"Витеа" нови чаеви на Витаминка

vitea-novo-ime-na-caevite-na-vitaminka

„Нe случајно се одлучивме за ребрендирање на чаевите сега во пролетниот период. Ова е период на детоксикација на телото за подготовка на претстојниот летен период, а во тој процес најдобро помагаат чаевите. Потрошувачите можат да ја започнат својата пролетна детоксикација со чаевите на Витаминка со веќе потврдениот квалитет но во нов помодерен дизајн и име “Витеа”,” изјави комерцијалниот директор на Витаминка Владимир Трпаноски.

Добро познатите чаеви на Витаминка од нане, камилица, шипка и хибискус со шипка се дел од асортиманот на Витаминка повеќе од 15 години. Новото име и дизајн се во насока на новите трендови за дизајн на пакување, а квалитетот на производот на веќе потврдено високо ниво. Предвидено е оваа линија на чаеви да се проширува во согласност со пазарните трендови и барања на потрошувачите.

„Витеа“ чаевите на Витаминка се добиени од квалитетни и високо ароматични плодови и билки од сончевото македонско поднебје.

Чаевите на Витаминка може да се служат и како ладен напиток.

Студентска посета на Витаминка

Петнаесетина студенти од трета година при Економскиот факултет во Прилеп предводени од предметниот наставник по Бизнис логистика Марика Башеска Ѓорѓиеска ја посетија Витаминка.

Го сакам Охрид, ја сакам Витаминка

Најталентираните креативци, учесници на конкурсот за најдобар цртеж во рамките на проектот „Го сакам Охрид, ја сакам Витаминка“, беа во посета на Витаминка, изворот на нивните задоволства.

Витаминка на Интерфуд 2017

Меѓународниот саем за храна, пијалаци, амбалажи и производствени апарати во Софија е еден од најпрестижните настани во прехранбената индустрија од Југоисточна Европа