"Витеа" нови чаеви на Витаминка

vitea-novo-ime-na-caevite-na-vitaminka

„Нe случајно се одлучивме за ребрендирање на чаевите сега во пролетниот период. Ова е период на детоксикација на телото за подготовка на претстојниот летен период, а во тој процес најдобро помагаат чаевите. Потрошувачите можат да ја започнат својата пролетна детоксикација со чаевите на Витаминка со веќе потврдениот квалитет но во нов помодерен дизајн и име “Витеа”,” изјави комерцијалниот директор на Витаминка Владимир Трпаноски.

Добро познатите чаеви на Витаминка од нане, камилица, шипка и хибискус со шипка се дел од асортиманот на Витаминка повеќе од 15 години. Новото име и дизајн се во насока на новите трендови за дизајн на пакување, а квалитетот на производот на веќе потврдено високо ниво. Предвидено е оваа линија на чаеви да се проширува во согласност со пазарните трендови и барања на потрошувачите.

„Витеа“ чаевите на Витаминка се добиени од квалитетни и високо ароматични плодови и билки од сончевото македонско поднебје.

Чаевите на Витаминка може да се служат и како ладен напиток.

Стоби флипс во роденденско пакувaње

Со издавање на специјалното роденденско пакување на Стоби флипс продолжуваат активностите на Витаминка за одбележување на 40 години откако првпат е произведен најпопуларниот македонски бренд.

Витаминка на саемот во Шангај

Барајќи нови можности за проширување на пазарите, Витаминка своите производи ги изложи на најважното случување во прехранбената индустрија, саемот СИАЛ, во Кина.

Витаминка генерален спонзор на FMCG

Со цел да ја унапредиме нашата работа, да ги поттикнеме промените во секторот каде што работиме и оваа година сме посветени поддржувачи на четвртиот годишен самит на FMCG (Fast-moving consumer goods)